wtorek, 8 września 2015

https://www.rafflecopter.com/rafl/display/1363d2e4407/?widget_template=5505a1afbbd760130b3865f0  

giveaway!! zapraszamy

sobota, 11 kwietnia 2015

Info! Wyjazd!?

Cześć wam:)
Długo nic się nie pojawiało, no ale wiecie, święta, szkoła..  Nie mogłyśmy wstawić postu, ale teraz to powinno się zmienić c: Drugiej osóbki jeszcze nie znacie, ale to niedługo się zmienić.
O co chodzi z wyjazdem? W poniedziałek obydwie jedziemy za granicę. Zdjęcia, relacja, wrażenia po wycieczce na pewno się pojawia, więc czekajcie cierpliwie. Gdy wrócimy dowiecie się jaki był cel wyprawy XD A wracamy w piątek/sobotę.  👌 Choć całkiem możliwe, że będę miała tam internet, a więc czekajcie wytrwale, posty raczej będą:'D

I teraz temat na następny post-chcecie posta, w którym wypowiem się na jakiś temat? Napiszcie jaki. :'D i dziękujemy za komentarz:3

Pościk krótki, ale to tylko informacja. ℹ

~Kru 😂

piątek, 3 kwietnia 2015

Czym jesteśmy!? :o

Cześć :]

Prawdopodobnie jestem człowiekiem. Bardziej możliwe, że pandą, ale to możemy pominąć.
Mam na imię Paulina, ale wolę, żebyście się do mnie zwracali Kru. c:
Interesuje nie fotografia, rysunek i Japonia.
A, no i koty.
Uwielbiam Bastille. <3 Czasem sobie posłucham również innych zespołów, np. The Neighbourhood, Skillet, Linkin Park, Fall Out Boy. Bardzo lubię rock alternatywny.
Ale, ale, ja tu sama nie jestem. C:
Będzie tu ze mną też druga osóbka, bardzo podobna do mnie, ale jednocześnie tak różna.
W rzeczywistości jestem psychopatą. Świiirus xD
Ciągle się śmieje, o ile nie poddaje się "psychicznym zabiegom", czyli myśleniu nad sensem życia i te takie. :v Ogólnie ja jakaś taka dziwna jestem, wiem.
Lubię czytać. Aktualnie jestem w trakcie lektury ,,Czerwona Królowa". ^^
Btw, ostatnio przez przypadek powiedziałam "czytać film".. Czytamy filmy, oglądamy książki?:) Okeej.
Myślę, że nie muszę się zbyt rozpisywać. :D
Niedługo być może pojawią się stampy, dzięki którym co nieco się dowiecie o mnie i drugiej osóbce, która właśnie ma włączony tryb NINJA. :')
Więcej o nas będzie w postach.
No a blog będzie o wszystkim i o niczym, także ten :3



Miłego wieczoru, bądź dnia, zależy kiedy to czytacie (KTÓRY ROK?:DD),
~Kru